نقاشی دیواری چیست؟

چهارشنبه 13 آذر 1398
18:29
dx619


نقاشی دیواری.ارتباط بصری

نقاشی دیواری ارزان درکرج وتهران-98

زیباترین نقاشی های دیواری ارزان در کرج و تهران

تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که دیوار منزلتان, محل کارتان، حیاط و پارکینگ منزل و محل کار و هر دیوار دیگری که به فکرتان می رسد می تواند نقاشی شود؟

در حال حاضر نقاشی دیواری سهم بزرگی در دیده شدن کسب و کار شما دارد و باعث جذب مشتری میشود. در واقع حتی خود شما نیز وارد مکانی میشوید که از لحاظ ظاهری جذابیت بیشتری داشته باشد. تصاویری که مشاهده میکنید نمونه کاری از نقاشی دیواری یک مدرسه ابتدایی در استان البرز میباشد. با کمی دقت در طرح های مشخص شده در قبل و بعد از نقاشی ها متوجه تفاوت فاحش این سبک از نقاشی خواهید شد. با مبلغی اندک به راحتی میتوانید جذابیت محیط کار خود را افزایش دهید. هر کسب و کار بنابر پرستیژ کاری میتواند از طراحی و نقاشی خاص خود بهره مند شده و جذب مشتری نماید.

شما با ساده ترین وسایل ممکن می توانید، زیباترین طرح ها را بر روی دیوارهایتان خلق کنید و مورد تشویق دیگران قرار بگیرید. حال بصورت کلی ببینیم اصلا نقاشی دیواری چیست و با چه وسایلی می توان نقاشی دیواری کشید. با ما همراه باشید

انجام نقاشی دیواری

نقاشی دیواری چیست؟

نقاشی هایی هستند که بر روی دیوارهای داخلی خانه ها، فضاهای عمومی همچون مدارس، کافی شاپ ها و … در جهت تزیین فضای آنها کشیده می شود. برخی نیز عقیده دارند که نقاشی دیواری باید یک حالت آرامش برای شهروندان ایجاد نماید. نزدیک به هزاران سال پیش غارنشینان تصاویر حیواناتی که شکار می کردند را، بر روی دیواره های غارهایشان نقاشی می کردند. در واقع از آن زمان ما با نقاشی دیواری آشنا شده ایم، که در واقع قدیمی ترین این تصاویر برای دوران نوسنگی و در محدوده لرستان است.

وسایل لازم برای ایجاد یک نقاشی دیواری

برای انجام یک نقاشی دیواری بر روی دیوار لازم است در ابتدا ما یک طرح متناسب با نوع فعالیت و شرایط محیطی منطقه داشته باشیم. پس از به تایید رسیدن طرحمان، باید نوع رنگ و شیوه نقاشی بر روی دیوار را مشخص کنیم. منظور از شیوه نقاشی این است که با قلمو کشیده شود یا با ابزار دیگر همچون پیستوله (این به سطح مهارت افراد بستگی دارد) و البته زمان انجام کار با هر روش متفاوت خواهد بود.

ما در بوی مهر سعی بر آن داریم تا بتوانیم شیوه ای نوین در طراحی نقاشی دیواری برای مناطقی که شما نیاز دارید به کار ببریم. در کنار آن افرادی، با صلاحیت و مهارت کافی را به شما معرفی می کنیم تا کار شما را به بهترین نحو ممکن انجام دهند. جهت همکاری با ما یا سفارش نقاشی دیواری میتوانید از طریق راه های ارتباطی با ما تماس حاصل فرمائید.


[ بازدید : 366 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

سفارش طراحی چهره سیاه قلم حضوری و غیر حضوری2019

چهارشنبه 13 آذر 1398
18:26
dx619

سیاه قلم

طراحی و سیاه قلم چیست؟

آموزشگاه حوض نقاشی یکی از برترین آموزشگاه های نقاشی در کرج و تهران در زمینه آموزش سیاه قلم می باشد. آموزش سیاه قلم در ابعاد وسیعی چون سیاه قلم حیوانات ، سیاه قلم منظره و سیاه قلم چهر به صورت کاملا زنده می باشد.

طراحی یکی از هنر های تجسمی می باشد که هنرمند با استفاده از ابزارهای طراحی متفاوتی بر روی کاغذ ، مقوا ، شیشه ، پلاستیک طرح ایجاد می کند.(طراحی و سیاه قلم چیست؟)

ابزار هنرمند شامل مداد های گرافیکی (طراحی) , خودکار ، جوهر (مرکب ) , مداد رنگی ، مداد شمعی ، رنگ روغن ، آبرنگ ، زغال ، گچ ، پاستل .

انواع متفاوتی از پاک کن ها ، محو کن ها ، قلم ها ، قلم موها و… می شوند .

سیاه قلم در فرهنگ ما نوعی از نقاشی می باشد.

که در آن از قلم و مرکب سیاه یا ذغال و یا مداد استفاده شده باشد.همچنین هیچ رنگی در ان بکار نرفته باشد.

سیاه قلم را در حالت کلی به طراحی چهره می شناسیم.

طراحی با ذغال

در طراحی با ذغال می توانید تجربه ی متفاوتی داشته باشید به گونه ای که طرح شما بسیار با احساس از آب در بیاید.

کاغذی که برای نقاشی با ذغال می توانید استفاده کنید باید خیلی با کیفیت باشد.

بافت های زمخت و زبر ان می تواند باعث شود که ذغال به کاغذ بیشتر بچسبد.(طراحی و سیاه قلم چیست؟)

هاشورزنی

فرآیند هاشورزنی اگر با ذغال انجام شود هاشورهای بسیار نرمتر و تیره تری به دست می آید.

تکنیک سایش

در این تکنیک ذغال همراه با یک تکه کاغذ بر روی سطح ساییده می شود.

این کار یک تصویر از بافت سطح را ایجاد می کند.طراحی و سیاه قلم چیست؟

محو کردن

در این تکنیک می شود از انگشت برای پخش کردن یا ساییدن ذغال بر روی کاغذ استفاده کرد و یا از محوکن های کاغذی

پاک کن زنی

اغلب با یک پاک کن خمیری نرم و قابل انعطاف می توان بافت های متنوع ایجاد کرد.

ما در این متن سعی بر ان داشتیم تا شما را با طراحی و سیاه قلم آشنا کنیم تا شما بتوانید راحت تر تصمیم بگیرید و رشتهی نقاشی مورد علاقتون رو انتخاب کنید.


[ بازدید : 310 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به معرفی بهترین های ایران و جهان است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]