نقاشی دیواری چیست؟

چهارشنبه 13 آذر 1398
18:29
dx619


نقاشی دیواری.ارتباط بصری

نقاشی دیواری ارزان درکرج وتهران-98

زیباترین نقاشی های دیواری ارزان در کرج و تهران

تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که دیوار منزلتان, محل کارتان، حیاط و پارکینگ منزل و محل کار و هر دیوار دیگری که به فکرتان می رسد می تواند نقاشی شود؟

در حال حاضر نقاشی دیواری سهم بزرگی در دیده شدن کسب و کار شما دارد و باعث جذب مشتری میشود. در واقع حتی خود شما نیز وارد مکانی میشوید که از لحاظ ظاهری جذابیت بیشتری داشته باشد. تصاویری که مشاهده میکنید نمونه کاری از نقاشی دیواری یک مدرسه ابتدایی در استان البرز میباشد. با کمی دقت در طرح های مشخص شده در قبل و بعد از نقاشی ها متوجه تفاوت فاحش این سبک از نقاشی خواهید شد. با مبلغی اندک به راحتی میتوانید جذابیت محیط کار خود را افزایش دهید. هر کسب و کار بنابر پرستیژ کاری میتواند از طراحی و نقاشی خاص خود بهره مند شده و جذب مشتری نماید.

شما با ساده ترین وسایل ممکن می توانید، زیباترین طرح ها را بر روی دیوارهایتان خلق کنید و مورد تشویق دیگران قرار بگیرید. حال بصورت کلی ببینیم اصلا نقاشی دیواری چیست و با چه وسایلی می توان نقاشی دیواری کشید. با ما همراه باشید

انجام نقاشی دیواری

نقاشی دیواری چیست؟

نقاشی هایی هستند که بر روی دیوارهای داخلی خانه ها، فضاهای عمومی همچون مدارس، کافی شاپ ها و … در جهت تزیین فضای آنها کشیده می شود. برخی نیز عقیده دارند که نقاشی دیواری باید یک حالت آرامش برای شهروندان ایجاد نماید. نزدیک به هزاران سال پیش غارنشینان تصاویر حیواناتی که شکار می کردند را، بر روی دیواره های غارهایشان نقاشی می کردند. در واقع از آن زمان ما با نقاشی دیواری آشنا شده ایم، که در واقع قدیمی ترین این تصاویر برای دوران نوسنگی و در محدوده لرستان است.

وسایل لازم برای ایجاد یک نقاشی دیواری

برای انجام یک نقاشی دیواری بر روی دیوار لازم است در ابتدا ما یک طرح متناسب با نوع فعالیت و شرایط محیطی منطقه داشته باشیم. پس از به تایید رسیدن طرحمان، باید نوع رنگ و شیوه نقاشی بر روی دیوار را مشخص کنیم. منظور از شیوه نقاشی این است که با قلمو کشیده شود یا با ابزار دیگر همچون پیستوله (این به سطح مهارت افراد بستگی دارد) و البته زمان انجام کار با هر روش متفاوت خواهد بود.

ما در بوی مهر سعی بر آن داریم تا بتوانیم شیوه ای نوین در طراحی نقاشی دیواری برای مناطقی که شما نیاز دارید به کار ببریم. در کنار آن افرادی، با صلاحیت و مهارت کافی را به شما معرفی می کنیم تا کار شما را به بهترین نحو ممکن انجام دهند. جهت همکاری با ما یا سفارش نقاشی دیواری میتوانید از طریق راه های ارتباطی با ما تماس حاصل فرمائید.


[ بازدید : 359 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به معرفی بهترین های ایران و جهان است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار نمای چوبی چوب نما مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]